niedziela, 14 września 2014

Wrześniowe zmagania / The September struggles

Wrzesień rozpoczęty na dobre, zaś moje bieganie jeszcze nie tak jak bym chciała. Widzę postępy, lepsza kondycja, dłuższe dystanse w krótszym czasie. Bardzo pomocne dla mnie stało się korzystanie przeze mnie z aplikacji endomondo . Przebiegam średni 2,5 km w czasie około 21 minut. W tym tygodniu miałam tylko dwa treningi, czyli o dwa za mało. Problemem było albo raczej  moja wymówką był deszcz i nauka tabliczki mnożenia z moją córką. No cóż trzeba popracować nad motywacją i organizacją czasu by ze wszystkim sobie poradzić. Plan na ten tydzień zrobić na bieżni 3 km i cztery treningi.
cdn...

September started for good, while my running yet not so as I would like. I see progress, better condition, longer distances in less time. Very helpful for me happened to use my application Endomondo. I run an average 2.5 km in about 21 minutes. This week I only had two training sessions, ie two enough. The problem was, or rather, my excuse was raining and learning multiplication tables with my daughter. Well you have to work on motivation and organization of time to deal with these things. The plan for this week to do on a treadmill 3 km and four workouts.
to be continued...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz