niedziela, 5 października 2014

Październik / october

Oj wstyd mi bo cały tydzień zleciał a ja nie znalazłam czasu na bieganie. Tak szybko robi się ciemno a po ciemku jakoś mi się nie uśmiecha biegać bo na naszej bieżni jeszcze nie odważyli zapalić świateł, może w tym tygodniu to uczynią. W ramach uprawiania sportu wczoraj odbyłam rodzinną przejażdżkę  na rowerach piękna jesienna pogoda dopisała, humory też. Zrobiliśmy 15 kilometrów w pięknej okolicy, myślę że i bieganie było by udane w tym miejscu.
cdn.......

Oh shame on me because the whole week flew by and I have not found the time to run. As soon as it gets dark in the dark somehow I do not run because smiles on our treadmill has not yet dared to light the lights, maybe this week they do. Within the sport yesterday held a family bike ride on a beautiful autumn weather was good, moods too. We did 15 km in a beautiful area, I think, and running would be successful here.
to be continued .......



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz