niedziela, 26 października 2014

Podsumowanie. / Summary.

Postanowiłam napisać kilka słów podsumowania blisko trzy miesięcznego mojego biegania.
Tak to już trzy miesiące. Na samym początku trudno mi było przebiec jedną minutę bez przerwy i bez zadyszki choć wydawało mi się że z moją kondycją jest nie najgorzej teraz biegam przeszło trzy kilometry. Z każdym miesiącem przybywa mi kondycji i kilometrów które pokonuję. Każdy trening dodaje mi pozytywnej energii, lepiej się czuję i jakoś dodaje mi to sił mimo iż fizycznie się "męczyłam"... endorfina czy co? Jeśli chodzi o wagę to jakiegoś wielkiego ubytku nie zauważyłam ale ubrania jakby nie opinają się (hi, hi). Podejrzewam, że gdybym systematyczniej biegała było jeszcze lepiej.
Reasumując lubię biegać i dalej chcę to robić i mam nadzieję, że po kolejnych trzech miesiącach, też będę mogła się znowu "pochwalić" swoim bieganiem.
cdn.....

I decided to write a few words summarize my nearly three-month run.
So it's been three months. At the beginning it was hard to run one minute without interruption and without breathlessness although it seemed to me that my condition is not too bad now run over three miles. Every month he comes to me and kilometers condition that drive it. Each workout gives me positive energy, feel better, and somehow it gives me strength, although physically "I suffered" ... endorphin or what? When it comes to weight loss is a big but I did not see clothes as if there opinają the (hi, hi). I suspect that if I were running systematically made ​​it even better.
To sum up, I like to run and I still want to do it, and I hope that the next three months, I'll be able to again "proud" his running.
To be continued .....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz