niedziela, 22 lutego 2015

Mobilizacja / Mobilization

Hej, dawno mnie nie było, a to dlatego że mało biegałam, więc nie mogłam pisać jak to dzielnie Pstro się rusza. Powoli, powoli rozkręcam się i nawet zdarza mi się zmobilizować do dwóch treningów w tygodniu, jak to to właśnie teraz miało miejsce. Mobilizacja w miesiącach zimowych jest bardzo ważna, muszę nad nią popracować. Myślę, że wpływ na to w moim przypadku ma to że szybko robiło się ciemno. Nie zawsze mogłam liczyć na towarzystwo by raźniej w ciemnościach biegać. W ciągu dnia mogłam biegać tylko w soboty i niedziele, a nie zawsze mi się chciało. Tak więc, muszę popracować nad mobilizacją by mi się chciało! Teraz dnia przybywa, to mnie nakręca do treningów. Koniec z wykrętami zabieram się biegania.
Pytanie do was jak sobie radzicie z mobilizacją, wytrwałością w bieganiu?

cdn



Hey, I was gone a long time, and it was because I was running low, so I could not write like this Pstro bravely moves. Slowly, slowly gets going, and even I happen to mobilize to two workouts a week, as it is just now occurred. Mobilization in the winter months is very important, I have to work on it. I think that the impact of this for me is that it was getting dark quickly. I could not always count on the company to run briskly in the darkness. During the day, I was able to run only on Saturdays and Sundays, and I do not always wanted. So, I need to work on mobilization would I want! Now the day comes, it turns me on to training. End of wykrętami taking up jogging.
Question for you as you deal with mobilization, perseverance in running?

to be continued

1 komentarz:

  1. Witam :))

    Niestety cos kliknęłam, cos nacisnęłam i utraciłam możliwość publikowania postów na swoim blogu. Już to przebolałam ale szkoda mi troszkę więc założyłam nowy. Jeżeli chcesz - zagadnij do mnie proszę.

    Pozdrawiam serdecznie. Dorota
    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń